"Ladylike chic" Ez a menő Londonban?

A Dailymailen találtam ezt az összeállítást. Közszemlére tetszem itt, mert nekem nagyon nem tetszik. Öreges, ízléstelen. Mondom, szerintem. Biztos sokan vannak, akiknek bejön ez a stílus, mindenesetre nálam feketelistán van.
Külön a szoknya tetszene, a mellény egyszerűen kiábrándító, nagymamastíl és kb. ugyanezt mondanám a blúzról is. A hozzá ajánlott szandállal, kesztyűvel, táskával, övvel nincs semmi bajom, csak ez az összeállítás, az a mellény....

Green silky ruffle blouse, £29.99, River Island, www.riverisland.co.uk. Purple knitted waistcoat, £15, Mango, 02074343694, www.mango.com Green and purple floral skirt £40, Mango, 02074343694, www.mango.com
Green leather gloves, £45, Dents, www.dents.co.uk
Purple nail varnish, £8, Jessica, 08452171360
Raspberry patent Bayswater bag, £595, Mulberry, www.mulberry.com
Purple belt with bronze leaf clasp, £5.99, H&M, 02073232211
Purple suede peep toe heels, £69.99, River Island, www. riverisland.co.uk
"Ladylike chic" Ez a menő Londonban? "Ladylike chic" Ez a menő Londonban? Reviewed by Tempera on november 29, 2008 Rating: 5

2 megjegyzés:

  1. Inkább az összeválogatással van a gond a szerkóban. Én hordok pl. ilyesmi blúzokat csak levi's farmerrel - úgy a magassarkú és táska is abszolút nyerő mellé. :) Mellényt is gyakran viselek (ilyesmit vagy ennek a vadulását. pl: http://janetteria.blogspot.com/2008/11/mix.html (szívecskés a hátulja)) Akkor viszont egyszínű, egyszerű felsőkkel! A szoknyára is más ötletem lenne...

    A kiegészítők viszont nagyon klasszak! Különösen a lábbeli! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, tényleg jók a kiegészítők és nekem sincs gondom külön külön csak a mellénnyel, amit szörnyűnek találok.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.