Csak pár fura ruha

Már egy ideje nézegetem ezeket a ruhákat, gondoltam megosztom veletek, hogy szerintetek is furák-e vagy nem.
Az oldal, ahol találtam őket, hemzseg az ilyen daraboktól. Különösen kedvelt minták: kockás asztalterítő, konyhakendő, mintás függöny, csíkos zászlóanyag. :-)
A site neve: Creatures of Comfort, de a böngésző ezt írja ki: monstercommerce, mindkettő némileg köthető fura ruhákhoz, nem?

Ez szerintem nagyon rossz ötlet, főleg azért mert annyira nem kedvelem a kockás inget, se férfin, nőn meg aztán pláne!

Ez csak úgy fura és kész. Ez a hatalmas csíkos anyag, mint egy zászló.



Ez meg csak egyszerűen átlátszó.



Ez olyan, mint egy kockás asztalterítő. Tényleg  kedvelt minta az oldalon!





Ez a ruha már szeretpelt itt a blogon, mivel olyan, mintha konyhakendők és asztalterítők kombinációja lenne. Egyébként aranyos, szerintem.





Ez a zsákruha valójában tetszik nekem, de kicsit azért fura. :-)


Ez sem rossz, a színe is tetszik, de valahogy mégis olyan ez a minta, mint egy nagy függöny.
Csak pár fura ruha Csak pár fura ruha Reviewed by Tempera on október 24, 2009 Rating: 5

2 megjegyzés:

  1. Ami szerinted aranyos az szerintem is. Én szeretem a kockás mintát, de itt a szabásokkal is gond van...

    VálaszTörlés
  2. Nekem a sötétzöld kockás se béna. Jellegzetes a szabása, de nem gagyi... talán rövidebb ujjakkal még ki is nézne valahogy. Esetleg hosszabbal, de azt nagyon át kéne gondolni. A zsákok helyesek, utolsónak a mintája nem az igazi... meg talán még az átlátszó elmenne egy mini alsóruhával (és rövidebb pántokkal, mert ez így mint tehénen a gatya).

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.