Nem gondolná az ember, hogy egy cipő-, vagy táskareklámhoz meztelenre kell vetkőzni, de úgy tűnik az célközönség ingerküszöbe már olyan magasan van, hogy bármilyen áru reklámozásához meztelenre kell vetkőzni.
Nicol Kidman (46) legújabb reklámkampányára a Jimmy Choo cipőket és kiegészítőket vesztegető márkánál biztos jó néhányan felvonják majd a szemöldöküket: egészen biztos, hogy egy A kategóriás, Oscar-díjas, top színésznőnek le kell dobnia a ruháit? Ennyire kell neki a pénz? Vagy ennyire vágyik a még nagyobb hírnévre? Hol a határ? Már nem is elég neki a Föld? lehet, hogy a Naprendszert vagy galaxisunkat célozza már nagyravágyása?
Nicole Kidman sorozatban a harmadik szezonban a Jimmy Choo márka arca, vagy teste.
Mindenesetre nem igazán van értelme a meztelenkedésnek a fenti fotón. Ránézve nem a táskára és a cipőre terelődik először az ember szeme (amit elképzelhetően célként kitűztek), hanem a színésznő hamvas, 16 éveseket megszégyenítőre retusált fehér bőrére. A kép nem harmonikus, nem szép. Miért olyan szuper ötlet egy testszínű bugyit és testszínű kis blézert viselő nővel reklámozni egy cipőt? Egyszerűen nem szép.
A kampányanyagon szereplő szandálokat és táskákat, amik valóban nagyon szép darabok Magyarországról is meg lehet rendelni ITT.
A narancssárga szandált 235 319 fortinért ITT.
A kék szandált pedig 295 627 forintért ITT.
Nicol Kidman (46) legújabb reklámkampányára a Jimmy Choo cipőket és kiegészítőket vesztegető márkánál biztos jó néhányan felvonják majd a szemöldöküket: egészen biztos, hogy egy A kategóriás, Oscar-díjas, top színésznőnek le kell dobnia a ruháit? Ennyire kell neki a pénz? Vagy ennyire vágyik a még nagyobb hírnévre? Hol a határ? Már nem is elég neki a Föld? lehet, hogy a Naprendszert vagy galaxisunkat célozza már nagyravágyása?
Nicole Kidman sorozatban a harmadik szezonban a Jimmy Choo márka arca, vagy teste.
Mindenesetre nem igazán van értelme a meztelenkedésnek a fenti fotón. Ránézve nem a táskára és a cipőre terelődik először az ember szeme (amit elképzelhetően célként kitűztek), hanem a színésznő hamvas, 16 éveseket megszégyenítőre retusált fehér bőrére. A kép nem harmonikus, nem szép. Miért olyan szuper ötlet egy testszínű bugyit és testszínű kis blézert viselő nővel reklámozni egy cipőt? Egyszerűen nem szép.
A narancssárga szandált 235 319 fortinért ITT.
A kék szandált pedig 295 627 forintért ITT.
Nicole Kidman vetkőzik, hogy cipőt reklámozhasson
Reviewed by Tempera
on
január 09, 2014
Rating:
Nincsenek megjegyzések: