Nicole Kidman vetkőzik, hogy cipőt reklámozhasson

Nem gondolná az ember, hogy egy cipő-, vagy táskareklámhoz meztelenre kell vetkőzni, de úgy tűnik az célközönség ingerküszöbe már olyan magasan van, hogy bármilyen áru reklámozásához meztelenre kell vetkőzni.
Nicol Kidman (46) legújabb reklámkampányára a Jimmy Choo cipőket és kiegészítőket vesztegető márkánál biztos jó néhányan felvonják majd a szemöldöküket: egészen biztos, hogy egy A kategóriás, Oscar-díjas, top színésznőnek le kell dobnia a ruháit? Ennyire kell neki a pénz? Vagy ennyire vágyik a még nagyobb hírnévre? Hol a határ? Már nem is elég neki a Föld? lehet, hogy a Naprendszert vagy galaxisunkat célozza már nagyravágyása?


Nicole Kidman sorozatban a harmadik szezonban a Jimmy Choo márka arca, vagy teste.
Mindenesetre nem igazán van értelme a meztelenkedésnek a fenti fotón. Ránézve nem a táskára és a cipőre terelődik először az ember szeme (amit elképzelhetően célként kitűztek), hanem a színésznő hamvas, 16 éveseket megszégyenítőre retusált fehér bőrére. A kép nem harmonikus, nem szép. Miért olyan szuper ötlet egy testszínű bugyit és testszínű kis blézert viselő nővel reklámozni egy cipőt? Egyszerűen nem szép.



A kampányanyagon szereplő szandálokat és táskákat, amik valóban nagyon szép darabok Magyarországról is meg lehet rendelni ITT.

A narancssárga szandált 235 319 fortinért ITT.
A kék szandált pedig 295 627 forintért ITT.







Nicole Kidman vetkőzik, hogy cipőt reklámozhasson Nicole Kidman vetkőzik, hogy cipőt reklámozhasson Reviewed by Divat Mama on január 09, 2014 Rating: 5

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.